fredag 2 augusti 2013

Idétorka!


Det tar vi en kopp kaffe på....

Ibland kan det bli brist på idéer och här har ni ett litet urval på vad ni möjligtvis kan göra.
Lite tokiga saker kanske, vad vet jag?
Ni får helt enkelt se det humoristiska i det hela.

Upptagen både till händer och fötter


Är ni duktiga på engelska?
Då måste ni besöka http://www.ravelry.com
Dom har helt underbara mönster som kanske lockar.
Man blir medlem på denna sajt och får ta del i massor av skojiga saker.

Detsamma gäller den svenska sajten http://stickaboo.se
Sticka Boo finns även på Facebook.

Nu är det augusti och snart är hösten här, men innan dess får vi väl hoppas att vi får en lång härlig varm och solig brittsommar.


Med hösten betyder det också att vi snart drar igång våra soppe-dagar.
Fettsnålt
När detta sker vet jag ännu inte, ber att få återkomma när jag vet bättre.

Tills vi hörs nästa gång........

CARPE DIEM
(fånga dagen)










Ett par stickade kallingar med pinkelucka.

Även gubbarna skall ha nåt fint

Hon sitter som på nålar....

Och sist men inte minst.....
Gunnels senaste skapelse - Ett Ugglefodral till Ipad.



2 kommentarer:

  1. Hej vilka fantastiska kreationer. Jag kom in på din sida när jag sökte stickade herrkalsonger. Finns dina som mönster att få tag på?

    Carina

    SvaraRadera
  2. Finns det att få mönster på kalsongerna??? Är i desperat behov av ett mönster 😱

    SvaraRadera